Forum Bunkrowiec.com.pl
forum bunkrowca i ludzi związanych z fortyfikacja fotografia i podróżami

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Jak je budowali??
Autor Wiadomość
Borys
Gość
Wysłany: Sob Sty 14, 2006 4:02 pm   Jak je budowali??

Cześć. Mam prośbe. Napiszcie mi metody budowania bunkrów.Jak to sie wogle odbywało. Chodzi mi o te wolnostojace jak i podziemia. A jak nie to napiszcie mi literature bądz strone na której moze sie to znależć. Bardzo był bym wdzieczny. Dzieki i pozdrawiam
 
 
anonim
Gość
Wysłany: Sob Sty 14, 2006 6:40 pm   

Jasne już Ci napisaliśmy, najpierw się zaloguj przywitaj daj się poznać a potem oczekuj takich informacji, Wiem kto ma takie materiały, możesz do mnie napisać. Ale nie wiem jak bo jestem anonimowy i nikt mnie nie zna...

ZALOGUJ SIE
 
 
Makaron
[Usunięty]

Wysłany: Sob Sty 14, 2006 7:14 pm   

Popieram w 100% , wypadało by się przywitać.
A temat wydaje mi się że był poruszany na forum, ale głowy nie dam.
Literatura ogólno dostępna to MRU Miniewicza i Perzyka oraz instrukcje polskie Budowa schronów bojowych, czasm się trafia na allegro, Budownictwo polskie jest nieco inne niż niemieckie ale są analogiczne niektóre sprawy.
A tez pewnie informacje zawarte są w białych kartach ale to dostępne jest u konserwatora zabytków w Gorzowie i Zielonej Górze oraz u autora Robert Jurga...

Cześć.
 
 
Gość

Wysłany: Nie Sty 15, 2006 11:44 am   

Cytuje:
Forum dla wszszykich, nie wymaga rejestracji i logowania.

Wiec nie wiem w czym problem??

A tak pozatym chciałem jak najszybciej dostac odpowiedz a niemam zabardzo czasu na zarejestrowanie(ale w najbliższym czasie napewno to zrobie).

Dzieki makraon.pozdro

Jak ktos co wie niech jeszcze pisze.dzieki
 
 
scheik69 
gaduła



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2005
Posty: 638
Skąd: Gorzów(Landsberg)
Wysłany: Czw Sty 19, 2006 11:06 am   

Co to za "gość"? I czemu nie na temat pisze? :schock: Maki znasz go?
 
 
Gość

Wysłany: Sob Sty 21, 2006 9:54 pm   

Napisz na priw albo mail do czego ci to potrzebne to coś ci prześle niezależnie kim jesteś. To nie jest tajne.
 
 
Morlok 
swój gość



Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 112
Skąd: Międzyrzecz
Wysłany: Sob Sty 21, 2006 9:58 pm   

Sorki zapomniałem zalogować się. Pisz do mnie
_________________
Siła - Rozum - Profesjonalizm
 
 
Sonderwerk
zielony jestem



Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 9
Skąd: Zbrosławice
Wysłany: Nie Kwi 16, 2006 8:35 pm   

Witam.
Bardzo proszę wszystkich o pomoc i udzielenie informacji n apowyższy temat, bo jak do tej pory to niewiele znalazłem a są to dosyć istotne dla mnie informacje biorąc pod uwagę że potrzebne są mi do pracy dyplomowej na technika budownictwa. Za wszelką pomoc będę niezmiernie wdzięczny.
Pozdrawiam i z góry dziękuję
Sonderwerk
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Możesz pisać nowe tematy
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Bunkerites of Poland & Photography of Bunkerites

ISSN 2084-3720

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 12